dilluns, 17 de desembre del 2012

MAGDALENES DE TORRÓ

     Aquestes magdalenes són especials per a la meva germana. Avui tornar uns dies de Birmingham, per passar amb nosaltres les vacances de Nadal.
     El dissabte vaig estar pensant què li podia fer, així que vaig agafar els ingredients que més li agraden i els vaig ajuntar. I el resultat ha estat aquestes magnífiques magdalenes de torró, amb xarop de xocolata.

INGREDIENTS:
- 2 ous
- 200g torró dur
- 1 sobre de llevat
- 200 ml llet
- 5 ml oli
- 250 farina

PROCEDIMENT:
     Per a la preparació, necessitarem dos bols. En un hi barrejarem tots els líquids: ous, llet i oli; i en l'altre, els sòlids: farina, llevat i torró. Abans, però, heu d'haver esmicolat el torró.
     Un cop les dues masses siguin homogènies, ja les podeu ajuntar. No fa falta barrejar-les molt, ja que els possibles grumolls que quedin es desfaran al forn.
     I ja només queda posar la massa en petites flameres o motlles de magdalenes i posar-les al forn a coure. La temperatura del forn, que ha d'estar reescalfat, és de 220ºC i durant uns 15-17 minuts.
     Sobretot, abans de treure-les del forn, assegureu-vos que estan completament fetes. Si les treiem abans, perdran la forma i la part central es caurà.

Un cop fetes i refredades, ja les podeu servir al gust (amb nata, xocolata...) i a menjar !!


Espero que a vosaltres us agradin tant com a la meva germana i a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada